Team Rynkeby Cykel

Team Rynkeby Cykel

torsdag den 24. november 2011

Lidt opdatering

Ja så er det igen ved at være et stykke tid siden jeg har fået skrevet sidst.

Hvad er status på Team Rynkeby:

Lige nu er vi i fuld gang med at finde tøjsponsoer til vores cykeltøj. Nemmer sagt end gjort, jeg syntes dælme det er svært, at skulle ud og spørge om penge fra div. virksomheder, men forhåbentlig er der nogle gavmilde sjæle der ude. Så skulle der være nogle der er bekendte med virksomhender der evt kunne tænke sig at biddrage penge til børnecancer fonden hører jeg gerne fra jer.

Hvad er der ellers sket. Jo er begyndt at spinne, og hold da lige op det er hårdt, men godt. Lige nu lykkes det at komme afsted til spinning ca 3 gange i ugen, så det kan da hvis godt sige er ok.

Det var hvis det jeg kunne berette i denne omgang.

1 kommentar:

  1. hey karen - super sejt gået med al den træning - og held og lykken i jagten på penge til et godt formål. - jeg er klar på at give 250 kr ;-))

    SvarSlet