Team Rynkeby Cykel

Team Rynkeby Cykel

søndag den 6. november 2011

Sidste nyt

Ja så er det lidt tid siden jeg har fået skrevet her inden. Hvad er der sket siden sidst, har faktisk fået cyklet en del, så det er jo ikke helt dårligt. Men nu også meget fedt at man stadigvæk kan cykel ude, så det skal der da benyttes af så længe som muligt.

Har i dag været uden på 100 km, min 4. tur på 100 km, det er sku da helt godt gået, specielt når jeg aldrig før har cyklet 100 km. Plan var egentlig at jeg også i morgen skal ud på 100 km, bare for at prøve hvordan det er med to lange tur lige efter hinanden. Men tror dsv ikke det bliver til noget i denne omgang, har i dag fundet ud af, at vejret spiller meget ind på hvordan det er at cykle. Men det er nu ikke fordi jeg kan klage over vejret i dag, perfekte cykelforhold næsten igne vind, men mangler godt nok solen, så har bruget en masse kræfter på at holde varmen, så tro bare jeg tager en lille tur på 50 km i morgen.

Hvad sker der i forhold til team rynkeby. Den 16 november skal jeg for første gang prøve at spinne sammen med team rynkeby midt-vest, bliver da sjovt at prøve. Den aften skal vi også finde ud af hvilken firmer der kunne tænkes at købe en reklame plads på vores cykel tøj. Nogen der har nogle idéer til evt firmer der kunne være interresert????????.

Nå jo har da også fået bestilt min cykel og tøj, så nu glæder jeg mig bare til foråret hvor det kommer, det bliver så fedt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar