Team Rynkeby Cykel

Team Rynkeby Cykel

tirsdag den 3. april 2012

Min nye cykel og tøj

Så er den nye Rynkeby cykel endelig afhentet. Og så fik jeg da lige at vide, at jeg kunne have fået den for 1 1/2 uge siden, hvis det altså ikke lige var fordi at forgaflen var knækket, skulle så bestilles en ny fra Italien, og ja så blev den da så lige leveret i en anden by end Herning. Men nu langt om længe står den i min gang.

Har også fået cykeltøjet så nu kan jeg da ikke blive mere klar til Paris.

Fælles træningen med Team Rynkeby er også godt i gang. Var afsted i lørdags, blev til 71 km med holdet, også 10 for mig selv, da jeg cyklede frem og tilbage til Tjørring. Har også fået meldt mig ind i Snejbjerg Cykelmotion, så det bliver til en masse træningstur.

Nu kan jeg bare håbe på at vejret bliver bedre her i Påsken, da jeg har taget ferie for at cykle.

1 kommentar: