Team Rynkeby Cykel

Team Rynkeby Cykel

torsdag den 24. maj 2012

hmmm

Ja er jo dsv ikke alt for god til at få skrevet her på bloggen, men så er det jo bare godt at vide at tiden i stedet er blevet brugt på at træne.

De anbefalet 2500 km er nået, fed fornemmelse, og total godt tilfreds med det. Alle de rasterende cyklede km, der kommer indt til vi skal afsted er bare et plus.

Pt er det blevet til 7 ture mellem 100 - 150 km, og et hav af ture mellem 50 - 100 km, så det er hvis helt fint. De kommende uger skal bruges på at kommer over 150 km, så det også lige kan afprøves, men det kræver sku lige lidt planlægninge, da det jo er en heldags cykeltur.

Lige nu glæder jeg mig total til at vi starter, det bliver den vildest udfordringe jeg nogen siden har prøvet, så mine egne grænser bliver helt sikkert sat på prøve. Men jeg glæder mig også til jeg er færdig, det bliver dejligt ikke hele tiden at skulle fokucere på at man skal ud og cykle når man har fri. Og ja så bliver det også bare dejligt at kunne ligge på sofaen en hel weekende uden at skulle lave noget der har med cykling at gøre.

Men indt til nu har jeg haft mange gode oplevelser, og Team Rynkeby Midt-Vest, syntes jeg er et super hold, vi er god til at hjælpe hinanden, og det gør jo det hele lidt nemmer.

Noget af holdet ved Fredhøj Cykler. Det var efter en tur på 80 km, og det var nok de varme pølser der trak mest.


På toppe at Trehøje pakke, den er så ikke specielt sjov i modvind og regn.
Mig ved vores præstation arrangment i Herning Centeret. Efterfølgende stod det på cykleløbet Trehøjerundt. Total off dag for mit vedkommende.

Min kolleag Phili efter at han har cyklet 150 km med mig i det synderjyske, godt at se der stadigvæk er overskud til et smil.
Chauffør og Co driver i følge bilen på Philip's og min's 150 km tur, top service

Ingen kommentarer:

Send en kommentar