Team Rynkeby Cykel

Team Rynkeby Cykel

tirsdag den 11. oktober 2011

Informationsmøde med Team Rynkeby

Så har jeg i aften været til første informationsmøde med Team Rynkeby Midt-Vest. Det var dejligt at få styr på nogle af de praktiske ting, samt se dem man skal svede sammen med rigtigt mange gange.

  1. Er på holdt, har ind til den 17 oktober til at finde endelig ud af om jeg vil deltager. Herefter er det kun den træner ansvarlige der kan sætte mig af holdet, hvis han vurdere at jeg ikke kan gennemføre (hvilket ikke kommer til at ske). Eller hvis jeg uheldigvis skulle få en skade.
  2. Det er en blandet flok der skal afsted, der er alt fra; Overlæge, politi, militær, pædagog, lære, selvstændig, coch, dirktør, håndværker osv.
  3. Alderne er fra 21 og til 60+, dog med overvægt på 45+
  4. Der er flere mænd end kvinder, men så må vi jo bare give dem baghjul.
  5. Den 24 okotber skal jeg ind og have taget mål til cykel samt tøj
  6. den 16 november er der et fælles arrangment med spinnin og spisninge
  7. Jeg er forpligtigt til, at hjælpe med at rejse penge til børne cancerfonden.
Dejligt med en aften, hvor der kom lidt mere styr på tingen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar