Team Rynkeby Cykel

Team Rynkeby Cykel

fredag den 7. oktober 2011

Puha

Så er den fede nyhed ved at bundfælde sig. Og træningen kan gå igang. Havde planlagt en cykeltur på godt 40 km i dag, var da også kommet i alt cykeltøjet, fået slæb cyklen ned fra lejlighede, og var også begyndt og cykel, og hvad sker der lige, det begynder at pisse ned og blæse, der gik ikke 5 min så var jeg gennemblødt og kold. Og ja så kan man jo ligeså godt få ondt af sig selv. Det hele ender da også med, at jeg finder rigtigt mange gode undskyldninger for, at jeg kun skal cykle de 20 km.

Men men bliver da nok nødt til at vende mig til det, kan jo risikere at jeg skal sidde på en cykel i 8 timer, i total regnevejr.

Skal da lige hilse og sige, at det var godt at komme hjem i et varmt bad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar